HTML

húsevő

Friss topikok

  • adéL: Testvérkém. ez nem lesz így mindig. és ezt nagyon fontos, hogy tudjad. szeretlek! (2013.11.21. 02:09) gyász
  • adéL: Édes Iván.. szorítom a kezed. (2013.10.10. 10:03) utolsó szavak
  • adéL: milyen szépen írsz mindig átmossa a lelkemet. olyan igazi. hiányozni fogsz (2013.09.17. 17:23) a szíved, szívem
  • adéL: válaszolok neked holjartalazejjel.blogspot.hu/ (2013.08.01. 17:04) föld, vér

Címkék

hús

pyrrha 2014.03.14. 17:10

mennyire esendő a hús. szánalmas. te vagy a legszebb férfi, aki valaha hozzám ért, a legvadabb, legnagyképűbb. te nagyotmondó juhász, csillogó szemű, pont olyan veszélyes, mint amilyen ártatlanul rám nézel. a gyönyörűen dagadó, kidolgozott izmok alatt az igazi őserő. vigaszt keresek és benned megtaláltam, így jól esik gyengének lenni. jössz és rombolsz, elveszel mindent, hogy aztán napokig csak a szád járjon a fejemben és mindenemben. nem adsz te semmit, sose adtál. csak elveszel, miközben valaki más miatt járom a legmélyebb poklokat, mindezt a lehető legszelídebben teszem. már az erőim végén járok. te gyönyörű fűszerillatú csaló gazember.

ez nem a real thing, nem kellek, csak vagyok, vagyunk. csodálod a testemet, azt mondod, holott. én nem bírok itt élni tovább, így. nekem ez nem kell, kifogytam a testemből teljesen. becsuktam minden ajtót és már senki nem férhet hozzám. ahogy becsukta az is, aki elment akkor.

megrökönyödve állok az élet nagy leckéi és igazságtalanságai előtt. fejet hajtok előttük. megint legyőzött az esendő hús. én vérem, engedj el.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://husevo.blog.hu/api/trackback/id/tr375860478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása