HTML

húsevő

Friss topikok

  • adéL: Testvérkém. ez nem lesz így mindig. és ezt nagyon fontos, hogy tudjad. szeretlek! (2013.11.21. 02:09) gyász
  • adéL: Édes Iván.. szorítom a kezed. (2013.10.10. 10:03) utolsó szavak
  • adéL: milyen szépen írsz mindig átmossa a lelkemet. olyan igazi. hiányozni fogsz (2013.09.17. 17:23) a szíved, szívem
  • adéL: válaszolok neked holjartalazejjel.blogspot.hu/ (2013.08.01. 17:04) föld, vér

Címkék

pyrrha 2014.05.10. 10:34

hogy már örülök ennek is. hogy most sem rád emlékezem, hanem magamra. aki előtted voltam, mert -sokadjára mondom, de- összetörtél teljesen. már túl vagyok mindenen de semmi nem segített. egy éve költöztünk be a budai kis lakásba. álmaimban ott vagyok, néha benövi a gaz, mint egy temetőt. mindenhol téged kereslek. pár napja szerelmet vallottam hajnali egykor egy félig ismeretlen fiúnak, mert annyira boldog voltam, hogy végre újra éreztem valamit. bármit, ez a lényeg most, érezni bármit ebben a vitorláshajónyi magányban, itt Zugló közepén. teljesen egyedül. megint elküldtem valakit, és még sajnáltam is, de főleg magamat, hogy tehát újra egyedül. mit mondhatnék még.

'think I'm dying here

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://husevo.blog.hu/api/trackback/id/tr26146588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása